maanantai 13. toukokuuta 2013

20. Vihreellä ekaa kertaa-> kesä tuli!♥

Ajattelin tänään tehdä tälläsen kuva postauksen lauantain piskolla ratsimisesta ja eilisestä päivästä.




hihii olen tasaoainoilija

näin me mennään pelottava vesimatto


tässä vois vaikka nukkua

tuonne me mennään seuraavaksi



lentsikkaaaaa♥
Sunnuntai 12.5
vähän koulureeniä


mesen iltaruoka 8dl kauraa 2dl kivennäistä 3porkkanaa 3leipää

Piskon iltaruoka 8dl kauraa 2dl kivennäistä 1porkkanaa 3leipää

tää kaipaa siivousta





puhasta tuli




ei antanut laittaa oikein päin :/

Mesen suitte
meijän koulupiiska

koulupenkki

estepenkki

mesen ovikyltti


meesun harjat

Mesen päittet
vihreetä syömään

se löys mun leipä kätkön

otettiin aurinkoo

 Joo siis kuten näitte meillä on sunnuntaina koulukisat äimärautiolla ja oon menossa viikonlopuksi tallille yötä niin tulee varmaan jokinlainen kisapostaus tai vastaavaa. Ajattelin myös tehdä viikonloppuna Mesen(ja mun omista mitä tallilla nyt on) tavaroista videopostauksen.

-venppa

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti julkaistaan vasta kun olen hyväksynyt sen! Älä siis laita kommenttiasi kahteen kertaan. -kiitos