sunnuntai 13. toukokuuta 2012

Kaapo tuli kylään :) + Osku

Kaapo(sori laatu)
Siis mun veljen tyttöystävän koira tuli meillä käymään tänään. Nuka meni ihan sekasin ku se ei oo nähny Kaapoo pitkää aikaa eikä sillä oo ollu hirveesti muuta koira seuraa Topin (Miian koira) muuton jälkeen. Koirat riehu ja leikki vaikka niillä oli aikamoisesti koko eroa Nuka on suomenlapinkoira ja Kaapo on pitkäkatvanen mäyräkoira. Teen siitä niitten leikkimisestää koosteet ja laitan sen tänne heti ku kerkee:)



Osku, Miia otti valmennuksesta joskus pari kuukautta sitte:)
Ja aattelin ilmottaa täällä nytte en meen ens torstana aaltokankaan Oskulla aaltsikalle kisoihin meijän toiseen 90cm. Ne on ulkona nii vähän jännittää ku oon pojalla hypänny viimeks kavalettejä ja sitä ennen joskus maneesissa. Sit ku menin viimeks sillä ulkonan oli pojalla vauhtii vähän liikaakiin.... Toivottavasti meillä menee ihan siedettävästi :)



♥llä Venla
Meijän eka kerta ulkona tänä vuonna

2 kommenttia:

  1. miteni otit mun blogista ton ♥:llä jutun? :)

    ei sillä et haittais mut kivvaaa olla niiin ihana että mua kopioijjaan :) ♥ mutta tää sun ploki on iha naiss ! sillee tekstiltä. ulkonäkö ei oo hieno, ei mullakaa. so what ;)

    VastaaPoista
  2. nooo... en ottanu kato mulla ei oo tota ":" tuolla välissä xdd mut ihan sama:)

    VastaaPoista

Kommentti julkaistaan vasta kun olen hyväksynyt sen! Älä siis laita kommenttiasi kahteen kertaan. -kiitos