keskiviikko 29. elokuuta 2012

Haaste

Siis Karo haastoi minut joskus ajat sitten niin päätinpä tehdä tämän nytten ku en jaksanu mennä tallille.

1) Milloin aloitit ratsastuksen? Mistä syystä?
-Kävin ensimmäisen leirini 2007 kesällä ja aloitin Aaltokankaalla vakio tunneilla joskus maaliskuussa 2008. Koska äitini kysyi "minulta että haluanko alkaa ratsastamaan?" ja minä vastasin "Joo!!" näin minä aloitin ratsastuksen.









2) Elämäsi tärkein hevonen
- Jos joku ei ole vielä sitä huomannurt niin se on Mese♥







3) Kuka on sinulle tärkein ihminen hevospiireistä?
- Se on joko Miia tai Liisa, molemmat on mulle tosi tärkeitä♥

4) Mistä asiasta hevosmaailmassa luopuisit vaikka heti?
- Ilkeistä koulutuomareista xD

5) Kesän 3 huonointa juttua?
-Vesisade, sairaalakäynnit ja olin tallilla liian vähän :D

6) Jos saisit 10 000€, mitä tekisit?
-käyttäisin ne

7) Kuka ratsastaja on esikuvasi?
-Pitäskö sellanen olla? :o

8) Oletko ajatellut rakentaa uran hevosalalla?
- Oon
 


9) Mitä harrastaisit, jos et ratsastusta?
- Sängyssä makaamista

10) Kerro 5 asiaa joista et luopuisi ikimaailmassa?
-Kaverit, hevoset, puhelin, muistoista ja eihän mun tarvikkaan luopuu mistään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti julkaistaan vasta kun olen hyväksynyt sen! Älä siis laita kommenttiasi kahteen kertaan. -kiitos