tiistai 14. elokuuta 2012

Kisajännitystä ja kisat

6.8 Maanantai
Menin tallille joskus päivällä olin pakannut vaatteita torstaihin asti koska jäin sinne Jompen kanssa. Maanantaina menin Mesellä reenattiin kisoihin, reenit meni tosi hyvin ja  mentiin molempia ratoja läpi. Menin myös tunnilla vilmalla ja se oli toosi vauhikas  ja nuori. Mentiin ravi ja laukka puomeja pikkutyttö osas jo hieman koota itseään :)





7.8 Tiistai
Heräsin joskus puoli kasin aikaan(nukuin liisan sängyssä ku liisa oli leirillä) ruokkiin heppoja, menin vielä takas nukuun ku ootin et Roosa tulee viemään mun kans heppoja pihalle. Vietiin hepot ja siivottiin karsinoita. Jomppe tuli joskus päivällä ja sillon sato vettä niin aateltiin et ratsitaan sit illalla Mese ja Karkki, mutta meijän iloksi koko päivän sato vettä joten ratsastettiin sitten vesi sateessa rataa läpi..... Miiakin jäi tallille yötä joten oltiin kolmestaan leiri kämpässä.

12.8 Sunnuntai
Minu hieno kisaponi♥


Menin siis tänään Mesellä koulukisoissa ja mua jännitti ihan hirwwweeesti! Lähettiin tallilta joskus yheksän aikaan kohti Pikkaralaa Mese ja Karkki kyydissä. Menin melkein heti verkaan Meseä, se oli kiva ratsastaa ja aika kuuliainenkin. Kun päästiin pihalle niin poni virkisty heti ja se kiikutti mua ainakin 99-0. Eka luokka meni aika juosten läpi mutta saatiin 56,875% olin tosi tyytyväinen meihin ja varsinkin poniin♥
Ennen toista luokkaa käytiiin viemässä Karkki pois ja otetiin Liisalle Sauli mukaan. Lähin taas verkaan Meseä, poni oli vielä parempi kun aamulla ja pystyin jopa hidastamaan sitä ilman vastaan taistelua. Mielestäni toinen rata meni sata kertaa paremmin mut tuomari OLI TOSI tiukka!!! kukaan ei vissiin saanu yli 60% ja mekin saatiin vaan 53,8% Mut mukavaa oli ja sitten vaan enemmän reenaamaan ja uudestaan kisoihin:D
 
♥:Venla
 



Me♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti julkaistaan vasta kun olen hyväksynyt sen! Älä siis laita kommenttiasi kahteen kertaan. -kiitos