lauantai 4. elokuuta 2012

koulua Meesulla ja Kissa


Minu pieni kisaratsuni♥
Menin tänää tallille josku kolmen aikaan. Tallilla oli jo Liisa(joka on aina siellä :DDD) ja Jomppe, meijän oli tarkotus purkaa esteet ja tehä meille koulurata et voijaan reenata kisoihin mut siihen sejäikin ku Masaa tultiin hakeen takasin omalle tallille.

Mentiin sit siivoon leirikämppää ku ollaan se sotkettukki ja sit sinne tuli nyt illalla vuokralaiset jotka on tiistaihin astii :sss ei päästä valtaan taas sitä xD Siivottiin se iha peruusteellisesti tampattiin matot ja tyynyt, luututtiin päyät ja lattia, imuroitiin ja järjesteltiin siellä:) ei uskois et me saatiin se siivottuu kolmesta ;))


Luna
Lähettiin sit ratsastaan joskus kuuen aikaa tai jottai sinne päin. Työstin Mesee aluksi käynnissä ja ravissa poni oli paaaljon kuuliasempi ku eilen  ja paremmin ratsastettavissa vaikka ponilla olikin sata kertaa enemmän virtaa kuin eilen. Koko tunti meni hyvin vaikka poni kiikuttikin mua aika paljon :DD Sain tänää ihan oikeen luvan osallistua sinne koulukisoihin :))) ja ilmoittaudun huomenna siihen  He C ja He B luokkiin, ei muutaku  harjoittelemaan.


minä oon hieman erikoinen mulla on kuus vatvasta joka jalassa :))
Laitoin Mesen pois, hain Ponskun ja Katin Jompen kanssa, laitoin Selinan kans ruuat hepoille ja sit mun piti käyä hakeen Sauli sisälle ku Jomppe ei saanu sitä ;DD Lähin sitten kotia josku  yheksän aikoihin.

Huomenna sitten aamulla puoli 7 herätys ja tallille kisahoitajaksi :D

Minä ja Mese
I ♥ U for ever


♥: Venla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti julkaistaan vasta kun olen hyväksynyt sen! Älä siis laita kommenttiasi kahteen kertaan. -kiitos