tiistai 10. marraskuuta 2015

kouluratsastusta

Yhtenä iltana aloin lukemaan todella vanhojapostauksiani. Ennen kirjoitin paljon useammin ajankoihtaisia kuulumisia vaikka tuoreita kuvia ei ollut. Minulle tuli todella yllätyksenä kuinka paljon te, lukijat piditte niistä. Kuvitin silloin postauksia tarha-, yhteis- ja muilla sekalaisilla kuvilla. Yritän alkaa tekemään enemmän postauksia, jotka voin kuvittaa julkaisemattomilla kuvilla. Te pysyisitte paremmin perillä meidän menosta ruudun tälläpuolen.
kaksi ensimmäistä kuvaa (c) minä ja loput on Marian ottamia sunnuntailta
Ollaan pikkuhiljaa Vilman kanssa päästy kouluratsastuksen saloihin. Viime viikko oli oikein onnistunut koulutreenien suhteen. Vaikka menin kaksi kolmesta treeni kerrasta itsenäisesti ja yhden todella onnistuneen koulutunnin.

Tähänkö se taas jäi? Olen jo monta iltaa istunut koneella saamatta mitään tehtyä. Vain muutaman lyhyen lauseen sain aikaan, eikä kirjoitus oikein tunnu onnistuvan. Lupaan yrittää ryhdistäytyä! Saatte kuitenkin katsella muutaman kuvan sunnuntain lopputunnista.
Ihan muutamalla lauseella. Olen alkanut harjoittelemaan Vilman kanssa "ylämäkeen" liikumista.   Niska olisi tarkoitus saada ylemmäs ja takajalkoja aktiiviseksi, sekä selkä paremmin käyttöön. Kaikista askellajeista ravissa se onnistuu parhaiten.

Olen tehnyt käynnissä ja ravissa paljon väistöjä, avoja, pysähdyksiä ja peruutuksia. Nämä ovat sujuneet todella hyvin ja tasaisesti. Tunnilla Kaisa kehui raviväistöjen tahdikkuutta ja tasaisuutta, sekä sitä kuinka paljon paremmalta Vilma näyttää verraten edelliseen kertaan. Laukka on lyhyempää, enemmän kolmitahtisempaa ja Vilma alkaa hakemaan ohjastuntumalle paremmin sekä sitä mukaan pyöreälle kaulalle. Tästä on hyvä jatkaa uudelle viikolle.

3 kommenttia:

  1. Kivoja kuvia ja kivasti kirjoitetut tekstit ! Mua ei haittaa vaikka aina ei ole ratsastuskuvia ,koska tarhakuvia yms on myös kiva katsella :)

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista

Kommentti julkaistaan vasta kun olen hyväksynyt sen! Älä siis laita kommenttiasi kahteen kertaan. -kiitos