lauantai 16. marraskuuta 2013

69. haaste

1. Jokaisen haastetun tulee kertoa 11 faktaa itsestään
2. Pitä myös vastata haastajan 11 kysymykseen
3. Haastetun pitää keksiä 11 uutta kysymystä uusille haastetuille
4. Pitää haastaa 11 bloggaajaa, joilla on alle 300 lukijaa
5. Haasteessa tulee lukea kenet on haastanut ja kertoa se haastetuille
6. Eikä saa haastaa sitä kuka haastoi sinut
 
11 faktaa minusta:
 
1. Minulla on koira 

nuka♥
 2. ja kaksi kissaa
 
tassu
siiri
3. olen kilpaillut esteillä vuodesta 2008->
minä ja tomppa 2008
 4. Minulla on ikävä Oskua, Alpoa, Penaa, Topia, Riiviötä, Tomppaa, Jummia, Täplää ja muita rakkaita hevosia jotka olen menettänyt tavalla tai toisella♥
osku♥

Tomppa♥

Alpo♥
Topi♥
Riiviö♥
Täplä
Jummi♥

Pena♥

 

5. Rakasta elokuvien katsomista

6. Luen mangaa

7.  Minulla on vihreät silmät

8. Pidän nukkumisesta

9. Vietän tallilla enemmän aikaa ku kotona (;

10. Haluan ratsuttajaksi

11. Olen ikuinen poniratsastaja
 
 
Vastaukset kysymyksiin:
 
1. Kenen bloggaajan hevosella haluaisit ratsastaa, jos saisit valita ihan kenet vaan?
-Varmaan Soilan kisaponilla Squrrella, vaikka se ei oo sen oma:)
 2. Hienoin hevosvideo?

- ai siis mun tekemä vai mun katsoma?
 3. Paras ja kamalin hevonen, jolla olet ratsastanut?

- Mese♥ ja ei oo varmaan niin kamalaa hevosta vielä tullu vastaan et sen kyytiin uuestaan nousis
 4. Onko sinulla parasta ystävää? Jos on, kuvaile häntä kolmella lauseella.

- ON! Miialle voi kertoo kaiken. Miian kans on aina hauskaa! Miia on paras ja niin rakas♥
 5. Mitä mieltä olet lämppäreistä ratsuina?

- En kannata lämppäriravurista ratsuksi "tekoa" kun niitä ei oo sovellettu siihen, mut jos joku tykkää nii mikäs siinä
 6. Millainen olisi unelmiesi hevonen?

- Mesen ja Oskun ja Piskon yhdistelmä eli kuuma, lutunen, sylivauvva, osaava, ei anna mitään ilmaseksi ja luottavainen
 7. Oletko kokenut nettikiusaamista, tai tunnetko ketään, joka olisi?

- en ja joo kai
 8. Mikä kamera ja kuvan-/videomuokkausohjelma sinulla on?

- canon 1100d, elokuvatyökalu ja kuvat muokkaan picmonkeyllä ja gimpillä jos muokkaan
 9. Onko sinulla sisaruksia tai lemmikkejä?

- 1 veli, 2 velipuolta, 1 siskopuoli ja koira sekä 2 kissaa
 10. Lempi- ja inhokkiaineesi koulussa?

- leipomo ja liikunta, ruotsia ja elintarvikehygieniaa ja einestä
 
 
 Joo en nyt jasa alkaa keksii kysymyksiä enkä hakeen blogeja jotka ei oo vielä tehny tätä mut jottai päivitystä tännekkin piti laittaa nii tässä tämmönen.
Huomenna tulee taas viikkopostaus taaaas tarkotus oli kirjottaa jo tiistaina... ja keskiviikkona... sekä torstaina ja tänäänki aattelin kirjottaa mut en ehtiny ku piti kattoo vamppyyri päiväkirjoja. Huomenna en sit meekkään tallille ku meen heppakerhon ohjaajan jatko kurssille tms. Aattelin tehä huomisesta kuvallisen myday -postauksen jos samsung phone laatu kelpaa :)

-venppa

6 kommenttia:

  1. Mun mielestä siellä tallilla missä Leiskukin on, on ollut semmonen liinakko ko Riiviö, siis yksityinen, ja muistan siitä vain värin ja että se ei tosiaankaan ollu riiviö vaan tosi kiltti :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. äää mun pitäää tulla kattoon sitä! ja oli se täälläki kiltti:3

      Poista
  2. Toi Siiri kuva on ihan niiku meiän kissa!

    VastaaPoista
  3. Missä ihmeen koulussa sää oot, kun sulla on tollasia aineita??

    VastaaPoista

Kommentti julkaistaan vasta kun olen hyväksynyt sen! Älä siis laita kommenttiasi kahteen kertaan. -kiitos