keskiviikko 9. lokakuuta 2013

57. ilmotusluontoista asiaa!

Kaikki varmaan huomasivat jo mun uuden bannerin jonka Viivi mulle väkersi. Käykää kurkkaan Viivin blogi http://unelmienyli.blogspot.fi.
Nii ja huomsitte varmaan et JOMPPE ON PARAS! joo pyysin vaan tolta systeriltä yhtä juttua ja se heti meni kertomaan tollasia valheita! :D no ei vaitiskaan.

Nyt niihin tärkeisiin asioihin. Sunnuntaian 13.10 olen menossa Rocolla Äimärautiolle alue estekisoihin. Mennään 90cm AM.5  ja mua jännittäää! Oon tienny tän jä lauantaista asti mut en oo tänne vielä tullu keromaan ku ei oo ollu ihan 100% varmaa et mennäänkö. Nyt se o varmaa ilmottautuneissa on Venla Limma - Maijan Roco.
tää on viimekisoista jossa mie olin  tosin kisahoitajan roolissa
 
Ja sit toinen tärkee asia on et me varattiin sunnuntaina liput HIHSiin! Mennään lauantaina klo 12.00-18.30. Sieltä tulee sit postausta.

UB Grand Prix –näytös

 

klo 12 - (n. 18.30)
LähiTapiola International Dressage Kür Final
UniFlow tulishow
Fintoto International Speed 140 cm
UB Grand Prix 160 cm
 

 
 
Kertokaas sit vielä et minkä erikoispostauksen haluatte 100 lukijan kunniaksi, jos niitä tulee sinne asti :)
 
-venppa


5 kommenttia:

Kommentti julkaistaan vasta kun olen hyväksynyt sen! Älä siis laita kommenttiasi kahteen kertaan. -kiitos