sunnuntai 1. syyskuuta 2013

43. hyvästi rakas ystäväni♥ );

Moni varmaan tietääkin jo Pena on myyty. Se lähti perjantaina, yhdelle neljävuotiaalle pikkutytölle jolla on osaavat vanhemmat auttamassa ponin kanssa. Onneksi poni ei menny kauas vaan asustelee aika lähellä niin mennään kattoon sitä joskus Miian ja Jonpen kans.
Haikein mielinhän minä tallille lähin perjantaina kun tiesin et poni lähtee. Mentiin Jonpen kans hakeen poni sisälle. Sari oli jo tullu tallille ja ootteli ponia. Laitoin Penalle sen vanhat päiset päähän ja hain sen kaikki kamat mitä sillä oli mukana kun haettiin se Turkalle. Harjasin sen ja syötin sille ainakin viis porkkanaa. Sit sanoin Sarille et oon valmis. Lähettiin vinkan luokse ja Sari kysy et haluunko taluttaa sen sisälle ja tottakai halusin viedä ponin koppiin. Aluks poni jäi tuijottamaan vinkkaa silleen et onko tonne pakko mennä. Hetken päästä poni jo kävelikin koppiin ja laitoin sen kiinni. Sanoin sille hyvästit ja tulin ulos. Pena jäi kattoon mua et pääsenkö mukaan siitä pikkuluukusta, mutta suljettiin se luukku ja poni lähti kohti uusia seikkailuja. Käänsin selkäni ja pästin ponin uuden omistajan hoiviin, hyvät muistot sydämmessä pysyen♥

4.3.2013-30.8.2013
muistot sinusta säilyvät aina sydämmessäni♥
Huomenna ajattelin kirjottaa viikonlopusta ja minun ja Penan tarinan.

-venppa

1 kommentti:

Kommentti julkaistaan vasta kun olen hyväksynyt sen! Älä siis laita kommenttiasi kahteen kertaan. -kiitos