tiistai 10. syyskuuta 2013

47. viikonlopun ratsastuksia

Nyt ei hirveesti kiinnostais postailla, mut kerron lyhyesti mitä viikonloppuna tein.
Lauantaina oli Salen koulutunti tietysty tuuppailin Mesellä. Meillä oli väistöjä ja avoja.... EIIII en tykkää tollasista kun ne ei onnistu Mesen kans. Sale taas jaksoi kärsivällisesti jankata miten se poni pitää ratsia et se toimii kuten haluaa ja pling kaikki napsahti kohalleen ja se onnistu. Saatiin paljon hyviä pätkiä. Mentiin myös vastalaukka kaarteita ja vastalaukan nostoja, ne oli tosi helppoja ja ne onnistu hyvin, ei tullut yhtään vääräälaukkaa eikä vaihtoja oon ylpee ponista.
tästä huomaa et poni vaan kääntää niskan eikä asetu rehellisesti, mutta loppu tunnista alkoi taipumaan rehellisesti




Tunnin jälkeen vedin sit maaston Vinpulalla ja se oli kaikista isoin porukka jolle oon maaston vetäny, siinä oli kuus ei se oo ees paljoo mut mulla oli kun oon vaan vetäny jotain 2-4hengen maastoja. Kaikki meni hyvin vaikka Mese ja Hissu vähän innostukin laukassa.

Sunnuntaina oli sit ratareeniä kisoihin Piskon kans. Se oli varmaan paras estetunti Piskon kans ikinä. Laitoin ponille kimplewikin kuolaimeksi ja se toimi sillä. Pisko oli reippaana mut ei kiihytelly ennen estettä ollenkaan ja antoi mun tuua just siihen mihin halusin. Mentiin se 75-85cm rata ja lopuksi muuta isompi este oliko 90-100 okseri. Ja saatiin me yks melkein kakkukin multa kun Pisko katto vähän yhtä estettä ja vauhti oli melkein käynti mut sitten se poni pomppaskin sen esteen ja minä lennän takakaarelta ilmaan ja toinen jalkkariki katos jonnekkin mut onneks pääsin ponin kyytiin enkä maisteleen kentän hiekka (:


joo toi mun käsi :s



tää oli se kamala loikka :D
 






Tää oli meko kuvapainotteinen postaus mut toivottavasti kelpaa ja koitan huomenna kirjotella sit enemmän ku meen Mesellä koulua itsenäisesti ja Selinakin lupas tulla kuvaan.

-venppa


1 kommentti:

  1. Tää oli tosi kiva postaus ! :) Ite tykkään just tälläsista kuvapainoitteisista postauksista !

    VastaaPoista

Kommentti julkaistaan vasta kun olen hyväksynyt sen! Älä siis laita kommenttiasi kahteen kertaan. -kiitos