torstai 11. joulukuuta 2014

joulukalenteri │luukku 11

25 faktaa minusta!


1. Minulla on maailman ihanimmat kaverit♥
kauniisti muokattu kuva :D
2. Olen opiskelemassa toista vuotta Myllytullin yksikössä leipurikondiittoriksi.
3. Tykkään valvoa myöhään ja nukkua pitkään!
4. Rakasta katsoa leffoja ja sarjoja♥
5. Lukemisesta puhumattakaan!
6. Käyn vähintään kerran kuukaudessa elokuvissa.
7. Ratsastus ei ole aina niin hauskaa!
8.  Mutta enimmäkseen se on kivaa.
9. Tykkään editoida videoita, mutta aika vaan ei riitä kaikkeen.
10. Nuka ja Tassu valtaa aina iltasin mun sängyn.
11.  Vietän tallilla enemmän aikaa kun kotona.
12.  Haluan Espanjaan työssäoppimaan.
13. Haluaisin olla ikuinen poniratsastaja!
14. Olen todella kilpailuhenkinen!
15. Hevoset menevät aina kaiken edelle.
16. Pelkään ihan hirveesti kattoo kauhu-leffoi ja sarjoi, mutta silti katson niitä aina!
17. Olen vain kerran ollut lentokoneessa.
18. Ja yhden ainoan kerran ulkomailla, Tanskassa
19. Vihaan sotkuista huonetta, mutta en koskaan jaksa siivota.
20. Olen aina haaveillut mustasta kevarista!
21. Alpo oli minun ensimmäinen oikeasti tärkeä poni♥
22. Minulla on ikävä monia hevosia♥
23. Tykkään syödä kaikkea makeaa varsinkin jos siinä on suklaata!
24. Minua näkee harvoin mekoissa tai hameissa!
25. Vietän jouluni ja uudenvuoden tallia hoitaen.

2 kommenttia:

Kommentti julkaistaan vasta kun olen hyväksynyt sen! Älä siis laita kommenttiasi kahteen kertaan. -kiitos