keskiviikko 2. joulukuuta 2015

luukku 3: minä somessa

En ole mainostanut kauheasti minun some - kanaviani. Joten nyt on syytä hieman mainostaa. Minut löydät bloggerin lisäksi fb:stä, YouTube:sta, Instagramista ja snapchatistä. Kannattaa käydä seuraamassa niin pysytte paremmin kartalla kaikista tapahtumista, jotka eivät ole heti täällä blogissa.


Blogilla on jo kauvan ollut pystyssä fb-sivu "treeni elämää" vanhan bloginimen mukaan. Koitan päivitellä mahdollisimman usein tuoretta materiaalia. Välillä se jää kuitenkin melko autioksi.


YouTubesta minut löytää nimimerkillä venlalpo.(monet kerrat olen miettinyt uutta nimeä, mutta en ole sitä keksinyt!) Sinne tulee paljon ajankohtaisia koosteita, jotka eivät välttämättä näy täällä blogin puolella. Kannattaa käydä katsomassa ja tilaamassa kanava.


Instagram on varmaan kaikkein aktiivisin näistä neljästä somesta mitä bloggerin lisäksi käytän. Sinne päivittelen paljon uusia ja vanhoja kuvia, suurinpiirtein joka toinen päivä. Löydät minut nikillä @vennlaemilia.


Snapchatistä minut löytää nimellä vennlaaah, Sieltä löydätte minun mystoren, päivittelen sitä hieman epäaktiivisesti, mutta aina kun sinne tulee jotain ne on tallilta.

~huomiseen~

3 kommenttia:

  1. Tosi kiva tääki postaus! Kiva kun tulee välillä vähän erillaisempia kuin yleensä :)

    VastaaPoista
  2. Tosi kiva tääki postaus! Kiva kun tulee välillä vähän erillaisempia kuin yleensä :)

    VastaaPoista

Kommentti julkaistaan vasta kun olen hyväksynyt sen! Älä siis laita kommenttiasi kahteen kertaan. -kiitos