torstai 12. joulukuuta 2013

86. Joulukalenteri ~ luukku 12

Päätin nyt kirjottaa teille 30 faktaa itsestäni!
 
1. olen 16v
2. rakastan hevosia
3. minulla on koira ja kaks kissaa
4. käyn koulua Myllytullin yksikössä
5. haluan ratsuttajaksi
6. olen tallilla joka viikonloppu
7. olen 161cm pitkä
8. en mene koskaan arkipäivisin enne 11 nukkuun
9. nukun melkein aina bussissa kun meen tallille
10. olen äkipikainen
11. haluan itselleni jossain vaiheessa jonkun puoliverisen ja sille seuraponiksi söpön settiksen:3
12. haluan laskettelemaan
13. mua jännittää lauantain kisat
14. luen paljon mangaa
15. mun lempiväri on vaaleen vihree
16. tykkään käyvä leffassa
17. rakastan suklaata
18. aina kun oon kisahoitajana haluun itekkin kisaamaan
19. torkutan aina vähintään kaks kertaa ennen kun voin nousta sängystä ylös
20. aina kun koitan kirjottaa blogia niin käyn kokoajan facessa kattoon onks siellä mittään uutta
21. kello on neljää vaille kakstoista tulee kiire!
22. mulla on vihreet silmät
23. haluan uuden telkkarin
24. menen kesällä turkalle esteleirille
25. uuden vuoden jälkeen alan karkkilakkoon
26. tykkään tehä videoita mut aika ei riitä niihin
27. mun mielestä vuorokaudessa vois olla ainakin 35tuntia
28.  katon samat videot monta kertaa uuestaan ja uuestaan
29. haluan voittaa ens vuojen hiihtoratsikisat
30. tykkään juosta
 
 
Tällästä tälläkertaa ja sunnuntaina todennäkösesti tulee sit luukut 13,14 ja 15
 

-venppa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentti julkaistaan vasta kun olen hyväksynyt sen! Älä siis laita kommenttiasi kahteen kertaan. -kiitos